שאלות החזרת או החלפת מוצרים

החזרת או החלפת מוצרים

ש. רכשתי זוג מיכלי דיו באתר ואיני מצליח להתקין אותם במדפסת.יתכן שהמוצר לא תקין לדעתי,או אולי לא מתאים. מה עושים?
ת. החזרת מוצרים - יתכן מצב בו ידרוש הלקוח להחזיר מוצר אותו קנה באתר מסיבות שונות.הסיבה השכיחה ביותר היא אי התאמת המוצר(ראש דיו לא מתאים,גליל דיו לפקס מדגם לא מתאים וכדומה).תהליך ההחזרה הוא מסורבל וגוזל זמן.טוב יעשה הלקוח אם יבדוק היטב לפני הקניה שאכן הוא קונה את המוצר המתאים. על הקונה לוודא לפני פתיחת האריזה את התאמת המוצר לצרכיו.לא יוחלף מוצר עם אריזה פגומה או מוצר שנעשה בו שימוש.אך ניתן להחזיר מוצר,סגור לפי החוק תוך 14 יום באריזתו המקורית ואשר לא נעשה בו שימוש, ולקבל בחזרה את כספכם בניקוי 5% כחוק. האישור הסופי לכך ינתן לאחר בדיקת המוצר על ידינו.
במקרה של החזרת מוצר יחולו הוצאות המשלוח על הלקוח. במידה וטוען הלקוח שקיבל מוצר מתאים אך לא תקין לדעתו,ננסה לפתור הדבר טלפונית.אם הבעיה לא תיפטר יש להחזיר את המוצר אלינו,לכתובת רחוב  המסגר 62 ת"א ,בצרוף חשבונית הקניה .לאחר בדיקה במעבדה אם יתברר שאכן כך הדבר אנו נחליף את המוצר ללא תמורה והמוצר המוחלף יגיע ללקוח על חשבוננו. לא ניתן להחזיר מוצרים כמו תקליטורים,ערכות מילוי ודיסקטים.